Barnvakt.

Idag fick jag vara lite barnvakt at min kontaktpersons barnbarn, medan hon och mina varfamilj hade ett mote om ungdomsutbytet. Det var roligt, och jag och lillen tog en promenad pa stranden. Inte badvader precis, men mysigt var det. Sedan at vi varldens godaste tre ratters lunch bestaende av pumpasoppa, lasange och varm fruktcoctale - Helt i min smak. Jag alskar lagenheten som min kontaktperson bor i. Faktum ar att det ar min vardpappa som byggt huset (pensionerade arkitekter behover lite fritidssysselsaattning...) och jag alskar det. Skulle latt kunna flytta in med det samma, och utsikten over havet ar magnifik.


Charmiga barnbarnet.




Underbara strand!

Kommentarer
Postat av: Maja Lundberg

Vad härligt det ser ut, vilket vatten, alldeles klarblått! Vad hette det söta barnbarnet?

2009-08-03 @ 12:05:34
Postat av: Maja

Vilket härligt ställe, alldeles klarblått vatten! Vad mycket skoj du får vara med om :) För att inte tala om maten, det lät grymt gott :)

2009-08-03 @ 12:08:25
Postat av: Maja

Vilket härligt ställe, alldeles klarblått vatten! Vad mycket skoj du får vara med om :) För att inte tala om maten, det lät grymt gott :)

2009-08-03 @ 12:10:06
Postat av: Maja

Oj då, det blev lite fel när jag skulle kommentera ;)

2009-08-03 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0