Hospitality.

Var tvungen att ga upp kl 5 imorse, for att vara i skolan kl 6 - pa en lordag!! Detta berodde pa att jag har Hospitality, och en del av kursen gar ut pa att servera mm. Det var alltsa en konferrens i skolan och vi stod for frukost och morning tea. Skolan har alltsa ett riktigt storkok, och visst var det stressigt ibland, men vi jobbade pa riktigt bra och fick mycket berom av besokarna. Jag skulle kunna tanka mig att extrajobba i storkok, for det ar roligt, om det inte vore for de obekvama arbetstiderna vill ssaga.

Vi var klara med allt vi 11-tiden, och da akte jag och min vardmamma hem till min kontaktperson. De skulle interljuva en flicka som formodligen aker till Brasilien i januari som utbytesstudent. De ar lite sena med ansokan, men hon kommer antagligen ivag. Hoppas att jag traffar henne pa nagon av rotarytraffarna for hon var riktigt trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0