Skoldag.

Vanlig dag i skolan. Iskallt i hela huset nar jag vaknade - som vanligt. Satte pa mig den underbara skoluniformen och tog bussen till skolan. Jag gillar faktiskt den bussen. Den ar sa liten och mysig, med max 20 platser, och alla ar sa trevliga. Hade bland annat Business, Engelska och Matte idag. Fick veta att jag slipper skriva uppsatsen om en bok vi laser, eftersom jag ligger lite efter alla andra. Och eftersom min lasforstaelse ar lite samre an mina klasskamrater, konstigt nog. Men lasa boken och skriva en sammanfattning ska jag allt gora. Det kanns bra, pa min niva.

Tog med mig Daim till skolan idag, vilket var uppskattat, och jag har kommit fram till att det ar extremt svart att beskriva samaken. Det smakar helt enkelt Daim! Men nu ar den slut, sa jag antar att det snart blir ett nytt besok pa IKEA. Yes!


Detta ar den dagliga uniformen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att du är jättegullig i din uniform;)

2009-08-05 @ 08:34:21
Postat av: Sofie

Snälla, SNÄLLA säg att du får ta med dig uniformen hem!! Den är bara så underbar! ;D

Skönt att höra att du kan få tag på en bit av Sverige även fast du är på andra sidan jordklotet :P

Ha det bäst!!

2009-08-07 @ 23:30:30
Postat av: Åsa

Snälla, Snälla ta INTE med dig uniformen hem!!!

Inte för att den inte klär dig, vi har bara så väldigt fullt i garderoberna.

2009-08-08 @ 18:21:17
Postat av: My

Jag far ta med uniformen hem... Men inte for mamma :P Vi far se hur det blir. Jag ar ju som sagt inte overfortjust i den, men om det blir plats over i packningen... Rosetten (eller flugan?) kommer i alla fall hanga med som ett vackert minne.

2009-08-09 @ 06:06:08
Postat av: Vendela

Jag måste faktiskt erkänna att skorna är lite fina!

2009-08-23 @ 00:00:16
Postat av: Lana&Katrin

haha, du är ju bara för söt! underbar outfit!

2009-08-31 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0