The Beach.

Jag och min vardmamma akte till the Beach idag. Tog en lang stranpromenad. Vackert men mycket blasigt. Vattnet var varmt, sakert 18 grader, och hade jag haft badklader med mig hade jag sakert badat. Men det var blasigt, och jeansvader, men jag kan fortfarande inte begripa att de kallar detta for vinter! Vi ar lunch pa ett mysigt strancafe, och sedan satt vi och laste pa stranden. Tack vare blasten har jag nu sand overallt, men det var det definitivt vart for att fa en sa trevlig dag!


the Beach



Varmt i vattnet!

Kommentarer
Postat av: Erika

Dags att lära sig kråla alltså, hörde av Maja att de inte tycker att bröstsim är att simma på riktigt... :P Du får lära mig simma ordentligt sen när jag kommer och hälsar på, för det kommer jag att göra ;). För jag är så avundsjuk på dig, det är verkligen jätte häftigt att du är där! Ha de' fantastiskt nu.

Puss Puss från kusin E.

2009-08-08 @ 19:53:50
Postat av: My

Japp. Dags for mig att lara mig simma "pa riktigt"! Absolut! Du ar valkommen nar du vill :D

2009-08-09 @ 06:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0