Weekend.

Denna helg akte jag pch mina varforaldrar till en resturang vid Brisbane River och at lunch. Det ar namligen sa att jag ska skriva en recention pa en lunch eftersom det ar det vi arbetar med pa Hospitality lektionerna. Och vi kunde inte ha valt ett battre stalle. Det ar ett ganska nyoppnat stalle, nybyggd resturang och stilren inredning. Och maten var underbar. Jag at dagens pasta, med en pastasas med saffran champinjoner och lax. Loved it. Efter lunchen tog vi en liten promenad i parken intill med utsikt over floden. 


Parken och Restaurangen  

Kommentarer
Postat av: robban

du ser ut att ha det bra där nere!:) vi saknar dej här hemma iallafall...kram

2009-09-07 @ 23:15:53
Postat av: My

Visst har jag det bra, men jag saknar er alla dar hemma. Mycket!! :) <3

2009-09-08 @ 02:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0