På besök.

Igår var de här!

Det var så att min kontaktperson och min första värdfamilj var på besök i Sverige under den här veckan och då var de så otroligt generösa med sin tid och besökte mig. Jag tror aldrig jag har varit så nervös i hela mitt liv. Jag sprang omkring som tokig hela morgonen och städade. När de äntligen stod en obekant bil på parkeringen höll jag på att svimma! Oj!

De var underbara människor allihop och jag tror att jag kommer att trivas. Det är också en så otrolig förmån att få träffa familjen innan jag flyttar dit. Nu kommer jag veta vem jag ska titta efter på flygplatsen. Härligt!

Igår fick jag lära mig någonting viktigt: Det heter KOALA! Inte KOALABJÖRN! Viktig information från min värdpappa Ashley ;)

Kommentarer
Postat av: malin :D

oj va ännu mer spännande det låter när man läser det sådär. det blir mkt verkligare i skrift sådär. och det gillas inte ! ;p

va kul du kommer ha :D:D:D

2009-06-14 @ 19:26:22
Postat av: My

Ja, det vart så sjukt mycket verkligare när jag träffade dem igår. Och det gillas och hatas på samma gång. Knasigt! Men kul :D

2009-06-14 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0