Muck Up Day.

Idag var det sista dagen for year 12, vilket de kallar "Muck up Day". Under "Muck up Day" springer alla year 12 elever omkring och gor sma hyss som ett litet farval till skolan. Till exempel ar det under "Much up Day" du tar med dig din kossa till skolan och later henne beta pa fotbollsplanen, satter upp "For Sale" skyltar utanfor kapellet, samlar ihop alla skolans soptunnor och bygger ett torn, skriver "the Chamber of Secrets is open" pa toalettvaggen med rod farg och gommer 50 alarmklockor runt om i biblioteket som borjar ringa vid olika tillfallen och gor bibliotikarien galen. Det ar ocksa just under denna dag ca 30 pizzor anlander till rektorns kontor, och man av nagon konstig anledning ser stalmannen springa omkring pa skolan med sprutgradde i handen. Det har i alla fall varit en intressant dag och jag grater ogonen ur mig eftersom jag inte kommer vara har nar min grade har "Muck up Day".

Nar jag kom hem sydde min vardsyster en klanning till mig, och jag alskar den. Vit med bla blommor, som jag garanterat kommer att ha pa mig pa torsdag nar vi gar pa venisage for att se hennes tavlor, tillsammans med alla andra forsta ars elever pa universitetet.

Vackert tyg va? I bakgrunden ser ni en av Felicias tavlor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0