Whale Watching.

Har sett en massa valar. Och de var STORA! Skippade skolan och akte istallet och kollade pa valar med min vardmamma. Utgick fran Redcliffe med en stor bat, och inte alls lamngt ifran kusten stotte vi pa var forsta val med en tva veckor gammal unge. Den var lekfull och tva ganger hoppade den upp i luften. Jag forstar inte att sa stora djur kan hoppa sa hogt. Sjalvklart fick jag inte detta pa bild utan stod dar och sag ut som en fagelholk. Men det gor mig ingenting for jag har i alla fall sett dessa fantastiska djur. Det roliga var att de verkligen ville visa upp sig. Det var inte allt sa att vi skulle vara tysta ner vi kom nara valarna utan de alskade applader och jubel.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0