Ny Vardfamilj.

Efter the District Conference sista helgen i Mars flyttade jag till min fjarde vardfamilj. Forsta gangen jag bytte vardfamilj var den jobbigaste, och jag tror aldrig att det kommer att bli latt, men nu vet jag i alla fall vad det handlar om. Det ar en oppen familj och valdigt annorlunda fran mina foregaende familjer, men jag alskar dem. Familjen bestar av pappa Doug (som ocksa ar president i rotaryklubben) mamma Gina och deras dotter Katrina som ar 21 ar. De har ocksa en aldre son som kommer forbi da och da men inte bor hemma.

Mina foregaende familjer har alla bott ungefar en halvtimma fran skolan, men den har familjen ar betydligt narmare, sa det ar perfekt. Dessutom har jag upptackt att manga av mina kompisar tar samma buss till skolan vilket gor bussresan sa mycket roligare!

Min varforaldrar ar bada urmakare, och guldsmeder sa de har en liten affar i shoppingcentret narmast oss. En av de forsta dagarn jag skulle ta bussen dit bestamde sig fyra av mina kompisar att folja med vilket var jatte roligt:


Den vackra bilden vi tog under gangbron in till shoppingcentret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0