Bribi Island.

Har haft annu en langhelg! Mina klasskamrater hade QCS-test som inte jag behover delta i var jag ledig pa fredagen. Spenderade helgen med min gamla vardfamilj "Kube" och mina vardkusiner Tammy och Courtney var dar. Jag larde kanna dem nar jag spenderade ett par dagar pa deras farm under September Holidays. Det var sa roligt att se dem igen, och forhoppningsvis kommer de och halsar pa mig i Sverige nagon gang i framtiden. Vi shoppade en massa, och pa lordagen akte vi till Bribi Island och solade och badade. Sedan gick vi pa bio och sage en australiensisk musikal som var ratt roligt. Sondagen var regning, och aven om det innebar att jag stannade inne nastan hela dagen, var det ett skont avbrott mot all sol vi har haft och nagonting grasmattan behovde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0