Ny Familj.

Nu har jag flyttat till en ny familj! Det ar min sista familj, och de ar jatte trevliga. Ett stort hus har de ocksa, och en enorm tradgard, sa att jag nastan gar vilse. De ar pensionerade, och har tva vuxna dottrar pa 27 och 24 ar. Den aldsta har tva sma barn, sa vi har varit barnvakter lite da och da sedan jag kom. Baxter och Indy (ar de inte otroligt gulliga namn?) ar 1 och 3 ar. De ar sa sota, och de fick mig att inse att jag har saknat mina sma kusiner dar hemma. I alla andra familjer har jag alltid fatt vara lillasyster (mina vardsyskon har varit mellen 17 och 22 ar) men nu far jag vara storasyster igen. Yay!

Det bestamdes just att jag kan ta ledigt fran skolan nasta vecka (egentligen tar jag bara ledigt eb dag, eftersom de andra har prov de andra dagarna som jag inte behover gora). Sa imorgon bar det av till Bunaberg 4 dagar, och sedan aker jag till Byron Bay. Massor med skoj ska det bli.


Mera Beach!! Kommer sakna alla dessa strander!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag förstår att du saknar våra kusiner <3 jag ska faktiskt med dem på tom tits på söndag ;)

2010-06-11 @ 12:32:02
Postat av: Julia

hej det är så att jag är intresserad att åka till antingen Australien eller Nya Zeeland som utbytesstudent. Vore jättetrevligt om du kunde mejla mig och berätta lite om hur det är och hur du gick tillväga för att kunna åka. Hoppas du hör av dig :)



2010-10-14 @ 01:07:58
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0