Lyckliga jag.

Jag ar sa glad. Lycklig. Happy Happy! Kan inte forsta hur mycket kanslor som kan fa plats i en och samma kropp?! Men det ar omojligt att inte ga runt och le. Jag menar, jag ar ju i Australien. AUSTRALIEN!! Finns det en battre plats pa jorden? (forutom vart alskvarda sverige saklart). Nej, det var det jag trodde! Ingen battre plats! Jag maste dock medge att det har varit ratt mycket i skolan som jag stressat for. Aven om min skolgang har inte raknas sa kan jag liksom inte lata bli att gora en insats for ett gott resultat. Ragnhild vanorna sitter i.

Idag hade jag en bra dag i skolan, och sedan akte jag tillsammans med nagra rotarianer till Girls Grammar, en av Brisbanes dyraste, och mest exklusiva flickskolor, for att gora lite reklam for rotary. Jag gor mitt basta, sattaer pa mig Rotary-smilet (aven om det ar svart att inte le nu for tiden) och oser pa med komplimanger till rotary. Och det ar sant att denna organisation ska ha mycket credit for att ha gjort ett sa bra jobb. Definitivt!

Hade sedan en fika med min kontakt person och fick en chans att prata igenom allt som hander. Hur det kanns infor hemresan, och alla blandade kanslor jag har. Jag ser verkligen fram emot att komma hem, det gor jag, men samtidigt har jag svart att lamna allt detta. Men alla fina minnen kommer jag bevara som den dyrbaraste skatt, sa lange jag lever. Berattade ocksa om allt jag vill hinna gora innan jag far hem. Jag vill besoka Fraser Island, kanske Melbourn och aven ga pa Gold Class Cinema. Och imorgon tar jag ledigt fran skolan och aker till Guldkusten och en show som heter Outback Spectacular. Ar inte helt saker pa vad det ar, men ska beratta om allt sa fort jag kan.

Men nu ar det laggdax for mig!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0