The Gold Coast

Pa onsdagen tog jag som sgt ledigt fran skolan. Forst akte jag till min kontaktpersons hus och tog lite bilder. Pa bilden ser ni the Rotary Club of Kippa-Ring med en rotarian fran Malaysia i mitten. Klubben har namligen donerat pengar till ett barnhem dar, och har lamnar de over checken.

 


Doug (presidenten), Jag, Nigel (malayisan), Ron och Marjore


Sedan akte jag till Guldkusten med malaysianen och min nasta vardpappa (presidenten i rotaryklubben). Hade verkligen det trevligt dar. Massa badande saklart, och vi tog aven en trip till New South Wales, grann saten.




Pa gransen mellan Queensland och New South Wales


Guldkusten


Pa kvallen var det dags for "Australian Outback Spectacular" och det var just Spectacular. Det var en hastshow mixat med musikal och teater. Samtidigt som vi sag showen at vi middag dar inne. Underbart. I Entren var  vi tvugna att ta pa oss en hatt sa vi fick in den ratta "outback" kanslan. Gillade verkligen konceptet.


Kommentarer
Postat av: karolina

åh gud va härligt du verkar ha det! va roligt :) saknar dig förresten <3

2010-04-05 @ 21:20:50
Postat av: My

Australien ar underbart! Men nu ar det bara 3 manader kvar tills jag kommer hem!! :D

2010-04-12 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0