Op Shop Formal.

For att forsta vad jag pratar om maste man forsta oret "Op shop Formal". En "Op Shop" ar helt enkelt en Second Hand butik, och Formal = Bal. Jag har altsa varit pa en fest dar man var tvungen att ha pa sig Second Hand klader. Jag total alskar iden, och kommer definitivt adoptera den till en av mina fester nar jag kommer hem till Sverige.

Vi at forst en underbar middag, och hade sedan en "Top Model" tavling, vilket innebar att alla var tvungna att ga pa en catwalk och gora olika poser. Jag och Hannah gick tillsammans, och av nagon outgrundlig anledning kom vi till semifinial, och sedan var det bara hon och jag i finalen. Hannah slog mig dock i finalen och blev "Pram Queen", och det var hon verkligen vard!! Roligt var det ocksa. Men det roligaste av allt var att ingen kannde till mitt egentliga namn. Jag var bara kand som "Sweden".


Jag
(jag tror att fargade strumpbyxor har blivit min grej)


Kommentarer
Postat av: maaaalin

wow !

snygg bild ;D

gillar bakgrunden ^^

myyyyy <3

2009-12-06 @ 18:35:19
Postat av: Erika

Yeay, Snygging! Vad du har roligt! :)

Tror färgade strumpbyxor också ska bli min grej... :P

Puss på dig.

2009-12-08 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0