Sleep over.

I mandags sov jag over hos en kompis, och jag fick en massa nya erfarenheter. Precis nar vi kom dit tog vi en promenad till en sjo, inte alls langt ifran var hon bor och dar sag jag Australiens svarta svanar for forsta gangen. Det ar sa annorlunda, men vackra. Nar vi matade dem kom det ocksa upp massa skoldpaddor till ytan, sa vi matade dem ocksa. De larde mig ocksa att spela kricket under helgen, och jag ar saklart en naturbegavning (?).
Pa kvallen sag vi tre filmen i rad, och saklart pizza till middag. Pa morgonen at vi Egg & Bacon till frukost, och sedan akte vi till den narmsta Public Pool eftersom det var sa varmt.


Harriet, Katie och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0