Svenskar i Brisbane.

Efter att ha sovit over hos Harriet mandag-tisdag, akte jag ner till Brisbane och motte upp med en annan svensk utbytesstudent - Linnea - som inte bor sarskilt langt borta. Vi at lunch i Brisbane, och gick sedan pa bio och sag Timetravellers Wife. Hon foljde sedan med mig hem och sov over.

Pa onsdagen foljde Linnea med mig till frisoern for jag skulle klippa mig (Jag har kort har nu!!) och sedan tog vi taget in till Brisbane igen for att mota upp med fler svenskar. Tva andra flickor fran sverige var namligen dar (My och Lisa) sa vi at lunch tillsammans och pratade en massa. Vi bestamde bland annat att vi skulle traffas for julbak, eftersom det ar nagonting vi alla kommer att sakna, men eftersom vi inte kunde hitta ett datum innan jul da alla kan traffas kommer det nog bli i januari. Det kommer nog bli lite konstigt, men det ar battre an ingenting.


Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0