Antligen har!

Hej alla dar hemma! Detta inlagg ar det forsrta giltiga pa bloggen "My i Australien" for nu har jag faktiskt anlant och spenderat en hel dag i den underbara staden Brisbane. Alla har ar vanliga och snalla sa jag kommer garanterat att trivas mycket bra.

Igar natt nar vi kom hit foljde en annan svensk utbytesstudent med hem till min vardfamilj eftersom han behovde nagonstans att spendera natten. Han flog vidare till sin slutdestination idag sa vi foljde honom till flygplatsen. Vi har ocksa akt runt i stan. Sedan akte vi hem och fikade med min tredje vardmamma, hennes dotter och min nuvarande familj. Trevligt att traffa dem! Jag kommer att spendera sondagen med dottern da vi ska gora lite rotarysaker tillsammans - Mer om det senare!

Hoppas att allt ar okej i Sverige! Bye! 


Kommentarer
Postat av: Håkan & Åsa

Hej My!

Låter kul!

Sitter på samma altan, du vet var, och tänker på vår jordenruntresa där Brisbane och Frazer Island med rådet " No Eggs!" var med.

2009-07-17 @ 22:25:27
Postat av: KATARINA SÅKLART :D

hihi åh jag älskar gubben mustache! (<--stavning?!?)

Ih, saknar dig redan! Hur har du det där boooorta? (: <333

2009-07-20 @ 00:06:22
Postat av: My

Har det underbart pa andra sidan jorden. Saknar er alla och hoppas att ni har det bra! <3

2009-07-20 @ 11:09:12
Postat av: Sofie

Saknar dig grymt mycke redan! <3

Måste säga att du är grymt snygg i den där kavajen ;)

Kram!!

2009-07-20 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0