Mitt forsta Rotarymote.

I onsdags akte jag pa mitt forsa rotarymote, och alla var mycket snalla och trevliga. Jag fick stalla mig upp och beratta lite om mig sjalv infor hela klubben, och jag var inte alls sa nervos som jag trodde att jag skulle vara. Medan vi at middag hade en av medlemmarna en forelasning om sin resa till Indien, dit han hade akt med en grupp rotaryaner for att se deras arbete genom rotary dar. Det var intressant och roligt att se alla bilder. Det var ocksa en man fran Malasya pa besok - Det ar verkligen en internationell organisation! Dagen till ara var det aven indisk mat, och jag alskar Naan brodet. Mycket battre an australiensarnas toast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0