Skoluniform.

Maste tyvarr meddela att skoluniformen ar graslig. Den ar brun, men det kanns anda skont att smalta in redan fran borjan. Fast... jag ar svensk sa formodligen kommer jag aldrig smalta in. Dessutom ar jag lang. De flesta australienare ar ganska korta har jag markt, eller de jag har traffat i alla fall. Far se hur det blir i skolan for imorgon sa borjar jag! Antligen!

Idag har jag annars inte gjort sa mycket mer an att shoppa lite smasaker och fixat det australiensiska sim kortet. Vill du ha mitt Australienska mobilnummer far du maila.

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Kusin Robert

Låter som du har det toppen där på andra sidan klotet. Men du måste ju lägga upp bild så vi får se hur du ser ut i skoluniformen :-)



Kram /robert

2009-07-21 @ 19:22:29
URL: http://www.paraniak.com
Postat av: My

Ja, jag har det otroligt bra. Bild kommer. Jag har bara inte haft pa mig den an :P Men imorgon kanske...

2009-07-22 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0