Noosa.

Helgen har jag spenderat med vardfamiljen som jag kommer ha efter denna. Underbart roligt och jag ser verkligen fram emot att flytta dit, men eftersom jag alskar min nuvarande familj kommer det saklart bli en jobbig flytt. Hur som helst sa ar nasta familjen underbar, med tva barn i min alder och huset ar sa vackert. Ligger pa stranden, med pool pa framsidan och havet pa baksidan. De forklarade for mig att man, under Juldagen springer igenom huset, fram och tillbaka for att bada pa ena eller det andra stallet. Eftersom det ar sa varmt! (Jag kommer garanterat sakna snon!)

Pa sondagen akte vi tidigt ivag till Noosa for att spendera dagen dar. Jag borjar allvarligt talat undra om Noosa ar paradiset pa jorden med sa fina strander. De har aven en nationalpark som jag annu inte har sett, men kommer besoka eftersom jag aven nasta helg kommer aka upp.

Nar vi skulle bada och forst gick ner och kande pa vattnet sa alla i familjen "Usch sa kallt!". Jag gapskrattade at dem. De ar sa krasna. Slar vad om att det var minst 22 grader, men de foredrar 28!

Eftersom vi akte ivag sa pass tidigt imorse at vi frukost nar vi kom fram, och gissa vad jag at?! Frukt!! Jag verkligen alskar den tropiska frukten har. Queensland har verkligen underbar Mango, Passionsfruk, Paw-Paw, Melon - Allt mojligt! Som denna frukt alskare jag ar blir det mycket av den varan, och som jag har sagt manga ganger; Nar jag aker hem kommer jag dumpa alla klader har och bara ta med mig en massa Mango i resvaskan!


Kommentarer
Postat av: Moster Inger

Hej kära systerdotter. Oj vad du plötsligt skrivit mycket mot att ha varit tyst dödslänge. Vi har verkligen undrat vad du varit med om, men nu vet vi. Allt verkar jättespännande, men vi undrar hur det går med vågsurfingen. Har du övat mycket och blivit proffs?



Kramis från

Inger, KJell och Albert

2009-10-25 @ 11:36:57
Postat av: My

Det har hant sa mycket att jag inte har haft tid att skriva, men nu nar jag har borjat igen har jag upptackt att jag verkligen har saknat det.



Njae, surfingen gar inte jatte bra. For tillfallet ar det bara mina kompisar som visar mig hur det ska ga till. Men jag kommer inom en snar framtid ta en lektion och sa far vi se hur det gar... :D



Kramar My

2009-10-26 @ 09:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0