Bowling.

Idag akte jag och bowlade istallet for att gymma pa eftermiddagen i skolan. Vi har sportdag pa onsdagar och kan valja mellan lite olika aktiviteter. Fran och med nasta vecka, blir det dock surfing for mig! Lyckliga jag! Hade lite flyt pa bowlingen och vann till slut. Mina bowlingresultat ar valdigt ojamna, men idag gick det bra. Idag har jag aven "made my first joke" med extremt bra tajming. Det kanske inte ar sa mycket att hanga i granen, men det ar en milstolpe.

Igar var jag och min vardmamma pa bio. Sag Harry Potter (battre sent an aldrig) och den var okej. inte jattre bra men inte dalig. Kan inte saga hur mycket jag alska biosalonger. Popcornlukt och det dar speciella ljudet nar filmen starta. Kan inte annat an alska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0