The Countryside.

Idag har jag varit pa bio tillsammans med min vardsyster i min nasta vardfamilj. Vi sag "Fame" vilket var en typisk musikalfilm utan handling, men talangfulla skadespelare. Men jag alskar att ga pa bio - hela upplevelsen med stor skarm, ljudet och lukten av popcorn. Love it!

Haller fortfarande pa att installera mig i den nya familjen. Det ar svarare an jag trodde att det skulle vara. Men som nagon sa: "The first time is hardest,  but it never gets easy". Jag haller med helt och fullt.

Imorgon ska jag ga upp tidigt for att aka till the countryside. Det ar namligen sa att min vardmammas mor fyller 70 ar och vi ska aka och halsa pa henne. Det tar ca 5 timmar att aka, sa jag ska ta med mig nagonting roligt att lasa. Ska bli roligt att fa se lite andra delar av Australien, och eftersom det ar School Holiday kommer vi vara borta hela veckan. Far se ifall Farm life ar nagonting for mig...

Kommentarer
Postat av: Vendela

My, har numera skype! jag heter frokenrundberg och förstår ingenting än! PUSS

2009-09-29 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0