School.

I onsdags tog jag med min kamera till skolan, och en av mina kompisar lekte med den och tog ca 200 foton pa tio minuter av allt mojligt. Det var jatte roligt att se henne ga in i rollen som fotograf men nu finns det sa manga bilder att ta bort, men nagra blev i alla fall ratt bra.

Pa eftermiddagen akte jag och min vardmamma Judith och seglade istallet for att ha sport i skolan, som vi har normalt sett. Det var ett aventyr minst sagt. Det var en kompis till min vardfamilj som hade baten, och seglarklubben som han ar medlem i har ett race varje onsdag som vi deltog i. Nar vi rundade en av bojarna kolliderade en annan bat med ossoch gjorde ett stort hal i var bat. Pa grund av kollisionen fastade vi i bojen och lite av riggen kom ner. Men ingen av oss skadades, och trots allt lyckades vi komma pa forsta plats i var klass, aven om det finns endel att reparera pa baten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0