God Jul!

Forbereder mig for en varm Aussie Christmas pa stranden vilket saklart kanns helt fel, men nog kommer blir ganska lyckat. Ska skriva om allt som har hand bade i Sydney och har hemma, men har inte tid for tillfallet. Jag flyttade till min nya vardfamilj for tva dagar sedan, och det visade sig att de inte har nagot internet eftersom deras modem ar trasigt. De kommer formodligen fixa det inom en snar framtid, men sa lange kommer jag nog bara kunna uppdatera bloggen nagon gang ibland. Sa lange onskar jag alla Svenskar en under bart god jul!


Kommentarer
Postat av: Kusin Robert

God Jul kära kusin!!!!

2009-12-24 @ 08:48:06
URL: http://www.paraniak.com/wordpress
Postat av: Nina & Tobba

God Jul och Gott Nytt År från oss alla i Åmål. Medans du firar jul på stranden firar vi juldagen i Högeheden med pulka race. Kram Nina

2009-12-25 @ 13:14:55
Postat av: Sanna

BLOGGA MER! :D

2010-01-14 @ 21:18:29
URL: http://sannaborjessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0