Brisbane.


Jag och mina forsta vardforaldrar, med Brisbane i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Tobba

Tjena,

jag har en liten fråga.

Kan du göra ett experiment.

Kan du testa åt mig att dra ut proppen ur avloppen och se åt vilket håll vattnat roterar åt?

Ett annat experiment:

Stick fram handen till en krokodil. Biter den hårdare än en afrekansk krokodil?

Ett tredje experiment:

Stingers är det bara ett namn för att dom är malliga? Stick fram handen och kontrollera.

Ett fjärde experiment:

Är en Dingo värlkigen ett djur som det låter. Ding alltså? Kontrollera detta genom att testa dess intelegens genom små tester. Typ, ja testet får du utprova själv.

Ett annat. Är Känguru höger eller vänster jabbad.

Nu kan jag inte mer. Jag återkommer med de rätta svaren.

Jag hoppas att du jobbar med dom viktiga frågorna som är en stora frågor för mänskligheten.



Från din sällskapsjuke onkel.

2009-07-26 @ 22:36:39
URL: http://myiaustralien.blogg.se/
Postat av: My

Hejsan farbror,

Jag vet att du ar sugen pa att fa veta svaren pa de kluriga exprimenten. Ja, vattnet snurrar at fel hall, och dessutom ar klockorna spegelvanda. Mycket forvirrande masta jag saga! Djurexprimenten far vanta tills jag aker pa safari eller besoker ett zoo. Hor av mig!

Kram

2009-08-01 @ 08:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0