Drama.

Idag har jag varit pa en liten utflykt under dubbeltimmen i Drama. Eftersom vi for tillfallet laser Grekiskt Drama akte vi till en liten Aphiteater, och fick ova pa scenen. Jag tycker att dramalektionenrna ar extremt roliga, och grekiskt drama ar valdigt annorlunda. Du maste verkligen utnyttja din rostkapacitet och framfor allt ditt kroppssprak. Allt blir forstas otroligt overdrivet, men valdigt roligt.

Jag tog skolbussen for forsta gangen idag, och jag ar faktiskt lite imponerad over att jag inte gick vilse eller klantade till det nagonstans pa vagen. Yes! Hoppas pa samma lycka imorgon.

Kommentarer
Postat av: Vigo Löfcrantz

Va härligt Du skriver om Dina första upplevelser i Brisbane. Men det är ju inte konstigt om Du blir trött eftersom Du ju inte är van vid att gå upp och ner!Skoj att få följa Dina fortsatta äventyr!

Kram Vigo

2009-07-27 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0