Forsta dagen i skolan.

Akte hemmifran runt halv 8 och hade min forsta lektion halv 9. Idag har jag bland annat haft drama, dans och engelska. Alla lektioner har varit intressanta, men nu ar jag MYCKET trott. Jag kommer nog ga och lagga mig sa fort vi har atit middag. Jag forstar inte hur man kan bli sa trott av alla dessa intryck.

Pa tala om intryck... Jag sag min forsta kanguru idag!! Det var tre stycken som hoppade omkring pa skolomradet, sa nar vi satt och hade engelskalektion hoppade de forbi. Jag trodde inte att man kunde se dem bara sa dar, fast jag antar att det inte hander varje dag for resten av klassen var nastan lika uppspelt som mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan vi inte få se lite bilder från Australien snart? :D

2009-07-22 @ 19:56:29
URL: http://sannaaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0