Fun Run.

Idag har jag utfort det viktiga rotaryarbetet. Det handlade om att sta vid vattenstationen och ge alla forbispringande lopare vatten. Vid samma station stod en man som sades vara var rotaryklubbs roligaste. Jag blev ocksa tillsagd att jag inte skulle tro pa ett ord av vad han sade. Han sjalv sa samma sak. Han fortsatte med att saga till alla forbispringande lopare, att jag lamnade ut "Svenskt kallvatten". Nog var han underhallande alltid.

Jag och min vardsyster tog en kaffe tillsammans. Jag borjade lara henne lite svenska eftersom hon aker till Sverige som utbytesstudent i januari. Jag tror hon kommer klara sig fint aven om hon inte kan sarskilt mycket svenska annu.

Sedan fick jag skjutss hem till en annan rotaryfamilj, som jag at lunch tillsammans med. Fish and chips! Det var trevligt. Under hela den har tiden var min vardfamilj pa ett rotarymote, dar de bland annat diskuterade hur de i hela friden skulle uttala mitt namn. Tillslut blev det M-U (engelskt uttal! - inte kossa). Min vardsyster varnade mig for att jag formodligen kommer att fa ett pokemon-smeknamn eftersom det tydligen finns en pokemon med samma namn. Tokigt!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, du och ditt knasnamn !

va spännande med allt ! haha x)

ha massor med kul :D

<3

2009-07-21 @ 00:21:23
Postat av: My

Ja, det ar inte latt, men MU ar okej. Fast nu har de bestamt att stava den MW x) Knas.

2009-07-21 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0