Shopping.

Idag har jag och min vardmamma shoppat brudsaker tillsammans med hennes slaktingar. Hon har namligen en brorsdotter som ska gifta sig i maj. Vi hade helt enkelt en heldag i shoppingcentret tillsammans och jag tyckte att det var riktigt roligt. Snart ar det middag, och eftersom jag har tva utmarkta kockar till vardforaldrar tror jag att det ska smaka. Jag ar faktiskt ganska hungrig. Och trott! Tidsomstallningen borjar varkligen markas, det handlar ju faktiskt om hela 8 timmar (tror jag...).

Anledningen till att jag ar trott kan ocksa vara att jag vacktes imorse av hogljudda faglar utanfor mitt fonster. De har ju inte direkt valisolerade hus har i Australien och faglarna ar verkligen hogljudda. Menmen, jag kommer formodligen ha vant mig vid dem innom en vecka.


Kommentarer
Postat av: Erika

Heeej Mysan! Det låter ju helt fantastiskt, jag är inte alls avundsjuk... eller det är jag visst det :). Kul att läsa om din resa, skriv sååå mycket du kan. Det känns faktiskt lite konstigt att du är på andra sidan jorden. Puss puss och ta hand om dig kusinen!

2009-07-18 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0