Skoldag.

Annu en skoldag dar jag kommer hem och ar sa slut att man skulle kunna tro att jag har sprungit ett maraton. Jag har haft lite olika lektioner idag. Bland annat matte. Det var lite deprimerande att ha matte faktiskt, eftersom jag har glomt sa mycket under denna korta tid jag har haft sommarlov. Men jag ar mycket, mycket glad over att jag laser matte. Annars hade det varit helt hemskt att komma tillbaka till Ragnhild och forsoka hanga med i Matte C. 

Idag hade vi ocksa ett par timmar i kapellet som var mycket intressanta. Aven om jag inte ar en strikt troende kristen, sa tycker jag att det var intressant. Ett band som skolan har, spelade och det kanndes mer som en avslutning i skolan hemma. Tank att ha det varje vecka, det blir skoj. Lokalerna ar ocksa sa otroligt fina. Ska ta med kameran till skolan och fota lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0