Den senaste veckan...

Den senaste veckan har jag haft fullt upp, minst sagt!

I mandags lagade jag middag till min kara vardfamilj. Det blev kottbullar med lingonsylt och brunsas, och daimglass till efterratt. Under dagen var jag dock i stort sett ledig. behovde bara ga till skolan for att gora en dans examen. Det var en praktisk examen i Ballett som jag tror att jag klarade ganska bra.

Pa tisdagen hade jag en Hospitality examen, och sedan var jag ledig. Jag och Felicia, min vardsyster, akte till Chermeside, och gick pa bio. Vi sag New Moon saklart, och jag alskar filmen. Felicia tyckte daremot inte om den eftersom hon ar anti Twilight. Jag hade mig ett gott skratt nar hon satt och kritiserade filmen medans jag totalignorerade henne. Hon har verkligen blivit min syster, och vi smabrakar mest hela tiden faktiskt. 

Onsdag betyder Rotary, men under dagen var jag ledig sa jag och Felicia akte in till Brisbane och gick pa nagonting som inte var helt olikt Tom Tits, med experiment och hela baletten. 

Pa torsdagen hade vi skola, men eftersom det var nast sista dagen i skolan hade vi nastan ingenting att gora. Vi fick tillbaka prov, och sag pa film pa nastan alla lektioner. Nu nar jag antligen borjar forsta systemet har det gatt bra pa proven, och jag ar nojd!! Efter skolan akte jag och nagra kompisar till ett av alla shoppingcenter och gick pa bio. Vi sag New Moon - igen! Vi var 9 stycken och 6 av oss hade redan sett filmen, sa jag verkar inte vara den enda som tycket om den!

Frdagen var sista dagen i skolan och vi gjorde nastan ingnting - Spleade kort och lekte lekar. Har nedan ser ni min underbar Drama klass!! (eller mestadels av den) Ar vi inte sota?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0