En komplimang...

Idag i skolan hade jag Engelska dar vi var tvungna att gora en dramatisk muntlig presentation. Detta innebar att jag stod framfor hela klassen och spelade en karlekskrank prinsessa - och det gick bra!! Visst var jag nervos innan jag skulle upp pa scenen, men nar jag val stod dar gick det riktigt bra. Jag fick A- (vilket motsvarar MVG- om man oversatter det) och jag ar saaaa nojd! Jippie!

Senare hade jag Rotary som vanligt, och holl mitt tal pa tva minuter som varje onsdag, och efter det fick jag en komplimang fran sjalvaste Rotarypresidenten. Jag citerar "My, you are starting to get an Australian accent". Jag kan saga att jag vaxte som person. Slurpade at mig berommet som en torr svamp. Nu ar det tyvarr sa att presidenten inte har helt ratt, eftersom min svenska brytning ar mer an stark, men i alla fall. Jag kan ju alltid lotsas att jag har lite kanguru i mig.



Jag och Risa fran Japan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0