For mycket Svenska & Fish and Chips

Det har blivit alldeles for mycket svenska de senaste dagarna, eftersom Ted halsade pa. Nu pratar jag svenska av misstag nar jag pratar med min vardfamilj. Bara smasaker som kommentarer om TV programmet vi kollar pa, eller maten, men det ar valdigt irriterande. Men har faktiskt kommit pa ett knep. Nar de kollar konstigt pa mig utan att svara, da vet jag att jag pratar svenska. For jag regestrerar inte sjalv att jag pratar det ena eller andra spraket. Mycket underligt, men bra pa ett satt antar jag. det betyder ju att jag kan engelska ratt bra...

Akte upp till Sunshine Coast och Mooloolaba for att mota nagra vanner till familjen och ata Fish & Chips pa stranden. Jag och deras dotter pa ett och ett halv ar kom mycket bra overrans. Dessutom var det basta Fich & Chips stallet pa kusten sa visst var det gott!!


Jag och Lucy gungar!! Vi kom som sagt bra overrans...
Kolla in mina japanska strumpor. Ar de inte sota? Och perfekta om man har flipp-flopps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0