Snart blir det Surfing!!

Ja, det ar sant!! Snart ska jag surfa. Sommaren i Australien ar snart har och det betyder surftider. Fick nya sport-alternativ att valja mellan idag och gissa vad jag valde - SURFING! Forhoppningsvis far jag mitt forstahandsval och da bar det av till stranden varje onsdag med borjan nasta vecka. Det enda problemet ar att jag inte har en aning om vad jag har gett mig in pa och de maste definitivt halla lite extra lektioner for mig. Det andra lilla problemet ar att de basta vagorna ar pa morgonen, och dessutom tar det ett tag att aka till Sunshine Coast. Darfor sammlas vi, pigga och glada kl 4.30 varje onsdags morgon. Halv fem!! Jag kommer vara halvdod innan vi kommer fram. men jag ar hur som helst overtygad om att det blir en upplevelse. Man lever bara en gang.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter toppen My, vi är inte ett dugg avundsjuka :)

2009-09-01 @ 21:06:35
Postat av: Maja

Åh, vad otroligt häftigt! Att gå upp halv fem kommer inte vara någonting i jämförelse med det du kommer få göra, surfa! :) som Åsa säger, "vi är inte ett dugg avundsjuka"

2009-09-01 @ 21:16:14
Postat av: My

Ga upp halv fem?? Nej sa lycklig ar jag inte. Jag maste vara i skolan halv fem, och med tanke pa att det tar en halvtimme att komma dit gar jag nog upp 3.30. HALV FYRA!!! :O Men jag ska inte klaga for jag far surfa! :P

2009-09-02 @ 09:35:41
Postat av: Ted

Låter ju riktigt bra :) för då kan du ju lära mig när jag kommer förbi :D

2009-09-07 @ 21:21:56
Postat av: My

Klart jag kan! Om jag har lart mig nagonting vill saga :P

2009-09-08 @ 02:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0