Back to School.

Forra veckan, pa onsdagen, var vi tillbaka i skolan men den borjade pa allvar idag. Eftersom vi ar en kristen skola hade vi "Opening Servise" pa morgonen da vi var tvungna att ha pa oss den formella uniformen. Den formella uniformen ar hemsk om du fragar mig. Sarskilt nar det ar sa varmt som det ar just nu. Vi ar tvungna att ha pa oss strumpbyxor och kavaj, och dessutom en halmfarjad hatt. Vackert, jag vet! Hur som helst, eftersom jag har borjat Year 12 nu, dvs sista aret i skolan har i Australien, vart vi uppkallade pa scenen for att skaka hand med den nya rektorn och fa varsin "Senior Pin". Min "Home Class Teachen" kallade upp mig som "My - The Swedish Exchange Student" med en fake svensk accent. Jag tycket att det lat sa roligt att jag skrattade jatte mycket nar jag val kom upp scenen, och de flesta av mina kompisar skrattade lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0