Borjan av veckan.

Igar hade jag en Hospitality Excursion vilket innebar att vi akte till en golfklubb for att ata lunch och recensera maltiden. Roligt att komma bort fran skolan nagra timmar, och att antligen fa sitta vid ett bord och ata lunch. Jag saknar svenska skolmatsalar, men det trodde jag aldrig att jag skulle saga.
Nar vi kom tillbaka till skolan hade jag matte och vi fick tillbaka vara MathsB Assignment. Och jag fick B- (motsvarande VG-) vilket jag ar extremt nojd med. Jag tycker dock inte att matten ar sa svar, det ar engelskan som ar problemet. Men ju langre jag ar har, desto battre kommer det ga antar jag.
Vi hade aven betygsattning pa dansen idag, vilket innebar att vi visade upp nagra sekvenser, och dansfroken gjorde lite anteckningar. Inte sarskilt svart, men jag ligger anda i la nar det galler dansen, da manga av mina klasskamrater dansar alla dar i veckan.

Idag har jag skrivit ett prov i Business, men jag kan dock inte hoppas pa ett lika bra resultat com matten, da termologin ar minst sagt svar. Men jag ar inte sarskilt orolig, och dessutom innebar ett daligt resultat att jag kan forbattra mig. Efter skolan plockade mina vardforaldrar upp mig eftersom de var i narheten, och gjorde lite Rotary-arenden.Ar trott efter en lang dag i skolan, och har precis hjalp min vardpappa i koket. Jag har fatt rollen som Cook-Assistent har hemma, vilket jag trivs bra med. Det ar alltid trevligt att sta och hacka gronsaker och smaprata lite.


Sahar ser skolan ut, och ni kan forsta att jag var forvirrad de forsta dagarna med sa mycket trad overallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0