Varme.

Det ar Vinter har i Australien. Och 34 Grader!!! Jag dog nastan i varmen idag, och har kommit fram till att jag aldrig kommer att vanja mig vi detta. Det ar faktiskt ovanligt varmt for att vara vinter och den enda skillnaden mot sommaren ar att det inte ar lika fuktigt i luften som det brukar vara pa sommrarna. Har i alla fall kommit fram till att man blir extremt trott av denna varme, och att skoluniforme (sarskilt skorna) ar lite for vara att ha pa sig en san har dag. Det forsta jag gjorde nar jag kom hem var att ata isglass och sedan gick jag over till grannarna for att svalka av mig i deras pool. Det var himmelskt, men nar jag kom tillbaka var jag lika varm igen. Slutsatsen av detta ar att det kommer bli mycket glass och badande i sommar. Ser fram emot att fira jul i varmen.


Forsokte fanga solnedgangen, men det gar sa snabbt har sa jag hann inte riktigt. Far se om det gar battre imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0