Valja amnen.

Idag har jag besokt skolan for forsta gangen. Den ar stor! Omkring 1200 elever, och en massa byggnader. Jag var dar eftersom jag mastes skrivas in och valja amnen innan jag borjar. Det blev: Dans, Hospitality (hemkunskap), Foretagande och Drama, forutom de obligatoriska amnena som ar: Religion, Matte, Engelska och Idrott. Nar det galler matte tog jag den svaraste nivan (om det ar obegripligt far jag val byta :P) och i idrotten ingar surfing! SURFING!! Jag ska bli en riktig Australienare ar det tankt. Min vardpappa har och sa lovat dyrt och heligt att han vagrar lara mig engelska. han ska lara mig astralieniska!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha du anar inte hur lång tid det tog för mig att begripa rubriken x) Ska bli kul att höra din nya coola australiensiska (svårstavat ord alltså!!) dialekt när du kommer hem!!

Kramar<3

2009-07-20 @ 23:41:25
Postat av: Sofie

Hahaha "astralieniska" My!!! Det ska verkligen bli intressant :P

2009-07-20 @ 23:43:00
Postat av: My

Ja, det ar ganska annorlunda mot skolengelskan. Men jag ar glad att jag inte bor pa landet i alla fall. Da hade det varit totalt obegripligt! :P

2009-07-21 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0