Green Tree Frog.

Igar ver jag pa en Rotary middag pa Green Tree Frog Restaurant, tillsammans med min Rotaryklubb Kippa-Ring och en annan Rotaryklubb. For er som inte vet ar Green Tree Frog en Restaurang som skolan tar hand om. Det ar helt enkelt Hospitality eleverna som tar hand om koket. Igar var det dess varre inte min klass som hade uppdraget. Jag kommer jobba pa Green Tree Frog pa tisdag istallet.

Hur som helst sa var maten underbar och de hade verkligen jobbat fram en bra meny pa hog standard! Under middagen sa fick jag som vanligt halla ett litet tal. Det ar en sak som min rotaryklubb haller som standard, och i borjan var jag alltid nervos, men nu ar jag sa van vid att prata infor folk att det gar av bara farten. Sedan var det dags for den mest oseriosa debatt jag nagonsin hort mellan de tva Rotary klubbarna. Rubriken var "There is only one Vegemite". For er som inte vet vad Vegemite ar ska jag forklara. Det ar inte alls gott, men alla Australienare alskar det. En slags salt soya aktig sak som de har pa mackan, och aven om det finns flera sorter ar jag saker pa att alla smakar lika forfarligt!!



Kommentarer
Postat av: Kusin Robert

Låter inte som något jag vill ha på min macka! Men å andra sidan, kan du inte posta hem en burk till mig, låter så vidrigt att jag bara måste få smaka!!



kram /robert

2009-11-01 @ 13:03:58
URL: http://www.paraniak.com/wordpress
Postat av: My

Haha x) Betalar du portot sa sander jag en burk mer an garna. Har aven atit detta med glass, och det ar verkligen inte gott ;)

2009-11-02 @ 09:21:54
Postat av: Kusin Robert

Va!!!!! Både på macka och glass, har dom det på allt eller? Låter helt sjukt!! Vad mer kan man ha det på?

2009-11-06 @ 11:43:12
URL: http://www.paraniak.com/wordpress
Postat av: My

De har Vegemite pa typ kyckling om de grillar den i ugnen, och jag horde om ett Vegemite party dar allting var lagat med Vegemite, aven desserten. Sa, Ja! De ater Vegemite till ALLT! :D

2009-11-07 @ 05:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0