Rotary Conference.

I helgen akte jag pa Rotarykonferens och jag hade det verkligen bra. Vi akte norrut langsmed kusten (Sunshine Coast) och bodde pa ett "fancy hotel" och jag traffade massa internationella manniskor som har nagonting att gor med Rotarys ungdomsutbyte. Det var egentligen inte en konferens for utbytesstudenter, men nagra fa fick tillfalle, precis som mig, att komma. Allt som allt var vi 6 utbytesstudenter, och de var lika trevliga som vanligt. Pa kvallen under middagen skulle jag halla ett tal, och nar jag fick forfragan om att gora det hade jag vantat mig en liten middag. Jag hade inte vantat mig en middag med ca 100 personer, och dessutom var jag tvungen att ga upp och stalla mig pa ett litet podium med mikrofon och allt. Konstigt nog var jag inte alls sa nervos och det var verkligen vart det, for jag fick enormt manga komplimanger efterat. Vaxte som manniska efter varje litet snallt ord och tillslut var jag stor som en luftballong.
- Nej jag ar inte uppblast - Bara stolt ! 

Bodde pa hotellet tillsammans med min gamla vardfamilj, och jag var sa glad over att fa traffa dem, och prata ordentligt med dem igen. Aven om jag alskar min nya familj har jag verkligen saknat dem. Hur som helst hade de pa hotellet av misstag dubbelbokat vart rum, vilket slutade med att vi fick basta sviten med terrasstak och bubbelpool pa taket for samma pris. Saaa otroligt lyxigt. Kan inte annat an alska det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0