A walk trough Grace...

Pa fredagkvallen akte vi tillbaka till skolan och var med pa ett event som tillangnades rektorn eftersom han gar i pension. Han har varit rektor i 30 ar och var med och startade skolan. Det var en underbar show med otroliga tallanger, bade gamla och nya studenter. Humor kvallen igenom och jag skrattade sa mycket att jag fick ont i magen. En av de basta frammtradandena var av Dramagruppen som improviserade pa scenen och gjorde en scen med rekorn i huvudrollen. De var otroligt duktiga och jag fattar inte hur man kan improvisera sa bra. Jag fick ocksa ga upp pa secenen tillsammans med nagra medlemmar fran var Rotaryklubb (the Rotary Club of Kippa-Ring). Presidenten holl ett tal och jag stod mest dar och representerade utbytesstudenterna genom aren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0