Ny Familj.

Idag flyttar jag! Har sprungit omkring hela morgonen och packat, och jag borjar bli riktigt nervos. Jag var inte alls nervos igar, men nu borjar det markas att nagot nytt och spannande ar pa gang. Kommer dock ha ratt svart att saga farval till denna underbara familj. Jag har verkligen blivit en del av den och kommer sakna min mamma och pappa. Tank... I slutet av det har aret kommer jag ha inget mindre an fem mammor och pappor

Familjen som jag nu lamnar har en massa erfarenhet och jag ar deras 18:e utbytesstudent. Familjen som jag ska till har aldrig haft en utbytesstudent, sa jag tror att det kommer skilja sig ganska mycket fran varandra. Varje familj ar annorlunda och jag kommer garanterat fa lara mig nagot nytt pa varje stalle! 
 


Saknar er redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0