Tidig Morgon.

Idag gick jag upp kl 3.30 for att aka till Sunshine Coast. Jag var faktiskt inte sa trott som jag trodde att jag skulle vara, men kommer garanterat att var det ikvall. Vi var ca 60 stycken som skulle till kusten och vagorna. Nar vi kom fram holl solen just pa att ga upp och jag var allt annat an trott nar jag sag stranden. Det var dock inte sarskilt varmt pa land, men i vattnet var det i alla fall 18 grader. Jag surfade inte idag utan simmade bara, som majoriteten av oss gjorde. Jag tror nog att jag ska ta min tid och lara kanna vattnet innan jag tar steget upp pa surfbradan. Detta ar allt annat an att simma i Sverige. Tank dig att du simmar i en tvattmaskin - Det ar ungefar vad det kanns som nar man hamnar mitt i en vag. Men jag alskar vatten, aven om de andra skrattade at mig nar jag sa att man bara lar sig brostsim "frog swim" i Sverige. I Australien lar sig alla crawla nar de ar 2 ar och jag ar saker pa att manga av dem ar fodda pa en surfbrada.



Anledningen till att man gar upp sa tidigt...


Kommentarer
Postat av: maja

hahaha, vad är det för fel på bröstsim? ;) vad härligt det såg ut, om det såg ut så där när jag vaknade så skulle jag också kunna tänka mig att gå upp 03.30, lugnt :)

2009-09-14 @ 13:32:32
Postat av: My

Ja, det var jatte fint :) Lite radd for hajar dock men med livvakter nara till hands gar det nog bra ;)

2009-09-16 @ 05:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0