Barista Coars.

Idag akte jag in till Brisbane med min Hospitality klass till en Coffee School, och larde oss allt man kan veta om kaffe. Det var riktigt roligt att lara sig hur man gor allt ifran Latte till Long Blach och Iced Coffee. Dessutom hade vi manga timmar av Coffee Art och tillslut fick jag till nagra vackra hjartan. Glad men trott kom jag hem och alla mina klader luktade saklart kaffe, och nu vill jag ingenting hellre an att kopa mig en kaffemaskin och skaffa mig ett jobb som Barista!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag saknar dig

När kommer du hem?

Jag funderar på att ta mig till Way Out West, hänkar du?

Annars kan vi alltid hitta på något annat skoj

2010-02-23 @ 18:37:04
URL: http://myownphotobooth.tumblr.com
Postat av: Maja

Har du gjort den där?! Det är nästan så att man vill börja dricka kaffe ;)

2010-02-24 @ 17:36:21
Postat av: Sofie

Lucky basterd! :O Du lär ju lära mig när du kommer hem :D

2010-04-08 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0