Mothers Day

Pa sondag ar det "Mothers Day" har i Australien, och jag och Katrina (min vardsyster) kom pa den basta presentiden. For vad kan vara battre an ett kort pa oss bada? Till historien hor att vi brukar ha pa oss de mest underbara mossor nar vi ar har hemma. Jag har en algmossa (for att jag ar svensk) och Katrina har en panda. Gina (mamman) tycker att vi ar lite galna, men har accepterat det faktum att vi inte ar helt normala. Hur som helst gick vi ut med nagra kompisar for att ta bilden, och det fotot som vi tillslut valde, ar den nar jag haller pa att trilla ner fran en klatterstallning.

Hur underbar ar den inte??


Kommentarer
Postat av: Mamma

I Sverige är morsdag sista söndagen i maj!

2010-05-31 @ 12:27:52
Postat av: My

Alskar dig Mamma!!

2010-06-09 @ 02:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0